АРГАНІЗАЦЫЯ АДУКАЦЫЙНАГА ПРАЦЭСУ
Адукацыйны працэс ва ўстановах дашкольнай адукацыі арганізуецца ў адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі (далей – кодэкс), якім замацаваны асновы дзяржаўнай палітыкі і дзяржаўныя гарантыі правоў у сферы адукацыі.
Асноўнымі формамі арганізацыі адукацыйнага працэсу з'яўляюцца - гульня, занятак.
Максімальная нагрузка на выхаванцаў ранняга і дашкольнага ўзросту пры правядзенні спецыяльна арганізаваных формаў адукацыйнага працэсу-гульні (заняткі), рэгламентаваных тыпавым вучэбным планам, колькасць і віды заняткаў, іх працягласць і месца ў распарадку дня павінны вызначацца педагагічным работнікам у адпаведнасці з навучальным планам установы дашкольнай адукацыі і вучэбнай праграмай дашкольнай адукацыі, распрацаванымі і зацверджанымі ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку з улікам стану здароўя, фізіялагічнай падрыхтаванасці выхаванцаў.